Wszystko inne

Wszystko, co dobre

IMG_6382a

Nigdy nie wiadomo, co napisać na początku. Ja nie wiem, w każdym razie i tak odwlekam rozpoczęcie tej tu oto działalności. Mam już dość odwlekania, na dodatek ostatnio doświadczam kumulacji dobra, którym chcę się podzielić, więc napiszę po prostu kilka słów na dobry początek.

Dzień dobry na mojej stronie. Na powitanie przyniosłam chleb, samodzielnie upieczony na zakwasie. Pieczenie chleba jest moją pasją, chociaż podejrzewam, że tutaj najwięcej miejsca zajmować będą moje przeżycia i emocjonalne wynurzenia na temat dziergania, które mną zawładnęło na dobre. Tym, co dobre, chciałabym się dzielić z Wami, którzy będziecie mnie odwiedzać. Chcę wyglądać przez to moje okienko i patrzeć na świat, który jest piękny. Mam świadomość istnienia dobra i zła, ale ja szukam dobra. Tak zwana codzienność często odbiera ochotę i siły do tych poszukiwań, wiem o tym. Mimo to, podejmuję wyzwanie, by w codzienności odkrywać to wszystko, co jest dobre, choćby tego było mało, bowiem mało to już sporo więcej, niż nic. Już teraz wiem, że otacza mnie mnóstwo dobrych ludzi, że bywają zapierające dech w piersiach chwile, że mogę poświęcać choć trochę czasu każdego dnia, by robić to, co daje mi radość. Moja radość jest tym większa, im bardziej mogę ją rozgłaszać, dlatego właśnie dzisiaj otwieram wirtualne okno, przez które będę się do Was uśmiechać.

Skomentuj

